Veelgestelde vragen

Bestellen en leveringen

Hoelang is jullie levertijd?

Normaal 1-2 werkdagen, maar vanwege het Corona-virus en de drukte van online bezorging door heel Nederland, kan de post er wat langer over doen. Ga uit van 4-5 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt de order alleen telefonisch annuleren of wijzigen (mits dit nog niet is verwerkt).

Is het mogelijk via de webshop aankopen te doen en deze op te halen?

Ja hoor!

Waarom moet ik bezorgkosten betalen?

Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop versturen wij deze per pakketpost met PostNL. Deze rekent hier kosten voor. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn track & trace link krijg?

Het pakket wordt ingescand in het sorteercentrum van de Post. De e-mail met de track & trace link wordt dan automatisch verstuurd zodra dit daar is verwerkt.

Retourneren en ruilen

Hoe retourneer ik mijn pakket?

Stuur je pakket binnen de retourtermijn van 14 dagen en volg eerst de instructies op de aangeleverde pakbon:

1.Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket. Voeg jouw pakbon toe.
3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. [retouradres: Dick de Haeslaan 51, 3151 MH Hoek van Holland]
4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.

Retouradres:
Barbara’s Boutique
Dick de Haeslaan 51
3151MH Hoek van Holland

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 14 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 5-7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank- of creditcardmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.

Te laat retourneren wegens Corona:

Mocht je vanwege het Corona-virus of een thuis-quarantaine het artikel niet op tijd kunnen terugsturen, en kan iemand anders dit ook niet voor je doen, licht ons dan a.u.b. in tijdens deze periode en binnen de geldige retourtermijn. Dan zijn wij vooraf op de hoogte en hebben wij hier uiteraard begrip voor.

Als jullie een gratis verzendingscode aanbieden, geldt dit dan ook retour?

Met een gratis zending, betalen wij de bezorger op de heenweg t.w.v. €7,95. Bij een eventueel retour vergoeden wij niet de terugweg. 

Mag je sale items retourneren?

Je mag sale items altijd retourneren wanneer ze niet seizoensgebonden zijn, het geen ongebruikelijke sale is of het sale is vanaf 50% korting omdat dit qua eventuele retourkosten niet haalbaar is. Wij geven dit aan op de sale-pagina en/of social media wanneer sale items niet retour mogen.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?

Wil je een artikel liever ruilen voor een andere maat, dan is dit geen enkel probleem! Bel ons even of het artikel op voorraad is en of je het wilt ophalen bij de webshop of wilt verzenden.

Collecties en Voorraad

Waarom is alles zo snel uitverkocht?

Wij zitten in wat ze noemen pronto moda, de ‘snelle handel’. Snelle items & musthaves die elkaar in rap tempo opvolgen met kleine producties (100-200 stuks, i.p.v. duizenden).

Kortom: wekelijks ontzettend veel nieuwe ‘kleinere’ collecties, maar dus wel vaak op=op! Maar de week erna begint dit proces weer opnieuw ;)).

Hoe vaak hebben jullie een nieuwe collectie?

Dit is ongeveer 3 keer per week, maar het is nu iets lastiger om items te verkrijgen vanwege de vele lockdowns.

Maar jullie kennen ons: wij zitten er bovenop en doen onze uiterste best de allerleukste nieuwste fashion items voor jullie te verkrijgen!

Wat is het verschil tussen de wishlist & waitlist?

De wishlist is het hartje bij het artikel dat je aanklikt en dan slaat het systeem dit op bij jouw account. Je kan dan altijd bij je account jouw favorieten/de hartjes terugkijken!

De waitlist is wanneer een artikel is uitverkocht, maar je graag een e-mail wilt ontvangen over de updates. Je gaat dan op onze website naar het artikel, klik je uitverkochte maat aan en laat je e-mail achter in het kader.

Komt het artikel nog binnen?

Meld je aan voor de waitlist. Mocht het item weer komen, of een retour terugkomt, krijgt iedereen die zich heeft aangemeld daarvan bericht.

Hoe kan het dat mijn order nog niet binnen is bij jullie?

Soms verwachten wij een vracht de volgende dag. Na bevestiging hogen wij het artikel alvast op waardoor dit online wel op voorraad staat, maar dit kan helaas wel eens vertraagd worden. Wij stellen hiervan iedereen op de hoogte. Maar houdt rekening met een levertijd van een week.

 

Pre-Order

Wat is een pre-order?

Een pre-order is een extra optie en service voor onze klanten.

Wanneer er veel vraag is naar een artikel, krijgen wij vaak de vraag of het weer op voorraad komt en al gereserveerd kan worden om zeker te zijn van het item. Als dit na contact met onze leverancier kan, bieden wij een “pre-order” aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar de voorraad die komt, kan je alvast bestellen. Ook hier geldt dan op=op. Bij het artikel geven wij de verwachte levertijd aan.

Bereikbaarheid

Ik heb een vraag over mijn bestelling en ik krijg jullie via Instagram niet te pakken?

Soms staat onze Instagram vol met leuke berichten, vragen over de collectie etc. Voor vragen over geplaatste orders, betalingen en andere dringende zaken adviseren wij je om ons te bellen, of buiten werktijden te mailen. Al onze contactgegevens staan op onze website.

Ik zie dat jullie online zijn op Instagram en filmpjes plaatsen maar waarom reageren jullie niet?

Wij doen ons best zo snel mogelijk te antwoorden. Tijdens het posten zijn wij druk bezig met het uploaden van leuke foto’s of video’s. Het is ook niet altijd dezelfde persoon die iets upload, die dan ook antwoord op de gestelde vraag weet. Dit kan dus soms even duren.

 

Maatadvies

Hoe valt one size?

One size items vallen elke keer anders, sommige one size items vallen van maat XS tot M en andere weer van maat S tot L. Let dus altijd op ons advies wat wij op Instagram en/of bij het item zetten op de website.

Hoe lang is jullie model?

Destiny is ongeveer 1.68 m.

Hoe valt jullie kleding?

Kijk hiervoor op de website, als het item kleiner of groter valt staat dat erbij. Maar mocht je vragen hebben bel of DM ons ;). Items korter maken kan altijd, langer maken natuurlijk niet.

 Come On In

Verwen jezelf met een mooie nieuwe outfit!

Pin It on Pinterest

Share This

Maak je vrienden blij!

Deel onze pagina en producten op Social Media!